NVIDIA GeForce2MX\MX400

Autor: Lyon 12 (bochusz_at_op.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:17:06 MET

Mam problem ze sterownikami do tej karty. Po wgraniu
Detonatora 41.09,
44.03, 45.23 czy ForceWare 53.04
wyskakuje dużo okien z różnymi błędami. Używam win98.
Charakterysyczną cechą jest to, że po starcie systemu czasami
pojawiają się
na górze ekranu zielone kreseczki i system nie startuje,
zawiesza się.
Również po starcie czasami brak grafiki jakgdyby zgubił
sterowniki.
We właściwościach karty w pozycji info DirectX-wersja:
Unknown version of
DirectX installed przy zainstalowanym oryginalnym sterowniku
z płyty 40.72.
Przy 40.72 wsjo o.k. Co może być przyczyną pojawiania się
błędów przy wgrywaniu
nowszych sterowników ? Moja płyta to K7VTA3v5, VIA VT8367
Apollo KT333,
Athlon 1,7.