samoczynne sciaganie danych pomocy!!!

Autor: ramik (ramikaspam_at_aspamplusnet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:28:55 MET

nie wiem co sie dzieje od 3 dni komp sam mi sicaga jakies dane o predkosci w
zaleznosci o d natezenia ruchu w sieci od 5 do 15kb/s (ASTER) nie wiem co to
jest probowalem wszystkiego antywirus, wirusow brak, ad-aware wykasowal
programy szpiegujace, wylaczalem nawet w msconfig jakies
orbit/update.........,, dane mam z du-meter non stop czerwony pasek i przy
DL wartosc ile kb/s

moze ktos pomoze, na 2 kompie identycznie to samo

ramik