Re: Asus A7N8X

Autor: Mauros (mauros_at_skasujto.gazeta.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:06:09 MET

Piotr w wiadomości news:bv6c5c$sb4$1_at_nemesis.news.tpi.pl odważył(a) się
napisać:
> Mam na oku parę płyt, ale generalnie interesuje mnie tlko ta ASUSA
A7N8X
> Deluxe.
> Dzwonilem, juz do sklepu w Olsztynie bo tam podobno jest najtaniej a ja
> mam najblizej.
> Ale gosc w sluchawce odradzil mi ta plyte bo podobno maja z nia
problemy i
> w ogole to jest cienka.
> I w co ja mam koncu wierzyc, recenzje i benchmarki opisuja ja w samych
> superlatywach, a z drugiej strony koles, ktory ma doswiadczenie
> przedstawia ja w bardzo niekorzystnym dla mnie swietle i odradza.

Koleś odradza bo zapewne chce ci opchnąć jakąś płytę która mu zalega na
magazynie. Prawda jest taka, że Ta płytka Asusa sprawuje się naprawdę
rewelacyjnie (zero zwisów i bluescreenów) w przeciwieństwie do ECS'a
którego miałem wcześniej. Polecam ją (sam mam i sobie chwalę)

pozdr.

--
[MAUROS | Bartek 2500+@2700+| Asus A7N8X Deluxe| Samsung 2x256 PC2700 ]
[Radeon 9000| WD 20 GB i 40 GB/7200 rpm| Belinea 101570| WinXP Pro Sp1]