[pyt] Duron i Athlon & Siec

Autor: Michał Marcinowicz (Mick_M_at_nie.dla.spamu!.poczta.fm)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:18:01 MET

Witam !

Przepraszam za pytanie żółtodzioba, ale przez pewien czas olałem prasę
komputerową i wszystko mi powylatywało za łba. Czym się różni konstrukcyjnie
jeden od drugiego Athlon od Durona ? Na ile opłaca się wydać większą kasę na
Athlona, a na ile podkręcić Durona i cieszyć się dodatkowymi pieniążkami ?
Do różnych operacji graficznych, na zdjęciach pewnie lepszy Athlon, ale na
ile warto i z jakimi modelami połasić się na Athlona ?

Pierwszy raz w życiu połączyłem 2 komputery kablem sieciowym i jak na
połączenie 100 Mb/s jakoś wolno mi działa i długo się zastanawia, zanim
pokaże np. zawartość udostępnionego folderu. Zapewne tutaj też się kłania
moja nieznajomość tematu, ale zainstalowałem karty, połączyłem kablem
scrossownym i się zobaczyły - sys. comp 1 - Win 2k, comp2 - Win98. Może
jednak wypadałoby coś jeszcze skonfigurować, żeby zaczęły lepiej się
komunikować.

--
Dzięki ! Pozdr. !
Mick M.