Asus S7N8X

Autor: Piotr (machny_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:55:58 MET

Siema!
Mam następujący problem, poniewaz chcę kupic kompa, a nie wiem jaka plyte
kupic.
Przeczytalem juz wiele recenzji na ten temat i opisow, ale jak dochodzi do
kupna, mam obawy
Mam na oku parę płyt, ale generalnie interesuje mnie tlko ta ASUSA S7N8X
Deluxe.
Dzwonilem, juz do sklepu w Olsztynie bo tam podobno jest najtaniej a ja mam
najblizej.
Ale gosc w sluchawce odradzil mi ta plyte bo podobno maja z nia problemy i w
ogole to jest cienka.
I w co ja mam koncu wierzyc, recenzje i benchmarki opisuja ja w samych
superlatywach, a z drugiej strony koles, ktory ma doswiadczenie przedstawia
ja w bardzo niekorzystnym dla mnie swietle i odradza.
Jest moze ktos kto, posiada taka plyte i wie czego jest warta?
 Dzieki!
Pozdrawiam Piotr