Re: Asus S7N8X

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 20:02:10 MET

> Siema!
> Mam następujący problem, poniewaz chcę kupic kompa, a nie wiem jaka plyte
> kupic.
> Przeczytalem juz wiele recenzji na ten temat i opisow, ale jak dochodzi do
> kupna, mam obawy
> Mam na oku parę płyt, ale generalnie interesuje mnie tlko ta ASUSA S7N8X
> Deluxe.
> Dzwonilem, juz do sklepu w Olsztynie bo tam podobno jest najtaniej a ja
mam
> najblizej.
> [...]

Płyta płytą ale jeszcze taki "szczegol" pod jaki procesor? ;) Po pierwsze to
odradzam plyty glowne z wiatrakami na mostku polnocnym bo w 100% sa to
wiatraki slizgowe ktore chcac nie chac po pewnym czasie sie wyrabiaja i
glosno chodza. Przynajmnie wg mnie kupno plyty glownej z wiatrakiem bez
jakiejs wizji zmiany tego wiatraka na radiator w przyszlosci to glupota.
Nie radze pytac sie o co kolwiek sprzedawcow - oni maja za zadanie sprzedac
towar, proste. Sugeruj sie glownie tym co pisza na www.benchmark.pl albo
www.pl.tomshardware.com i forum. W Wielkiej Ksiedze Testow Chipa mozna duzo
poczytac. Polecam lekture!

Dariusz Socha