Re: unikajcie maxdaty - czy ktoś też ma z tym problemy

Autor: Robertos (tito1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 18:57:13 MET

Użytkownik "Paweł" <pgrusznis_wytnij_to__at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> jak w temacie - ciekaw jestem czy ktoś ma równiez problemy z tym szmelcem
>
> posiadamy w firmie 6 laptopów MBOOK T1000
> (Athlon 1,8-1,9/ 256 RAM /COMBO DVDCDRW/ HDD 20GB)
>
> problemy są praktycznie ze wszystkimi
> 1. Każdy zawiesza się dość regularnie przywiększym obciążeniu pamięci
> 2. Żeby załapały płytę - często trzeba ją włożyć kilka razy
> 3 walnięte piksele na jednym
> 4. włąsnie padła matryca w kolejnym (pasek w poprzek ekranu)
> 5. ja już się przyzwyczaiłem że sieciówka widzi sieć tylko gdy ... kabel
> [...]

Witam :-)
ten uśmiech oznacza że nie jesteście sami!
Mam Maxdate E-Book 1000T (Athlon 1,8/256 MB SDRAM/ Combo Samsung/ HDD 40GB)
i jest do bani.
Na początku wymieniłem Combo - wcale nie nagrywało. Teraz jest tak jak
piszesz - aby przeczytał płyte CD trzeba czakać ... lub kilka razy próbować
od nowa.
Jak na razie nie wiesza się i nie miałem problemów z systemem.
Mam natomiast problem z używaniem (przenoszeniem) - nosze go w plecaku lub
torbie (ostrożnie zapakowany) a już ma zadrapania na obudowie!!!
Obudowa jest srebrna więc to wszystko strasznie wygląda.
Pozdrawiam i nie polecam tego sprzętu
Tito