unikajcie maxdaty - czy ktoś też ma z tym problemy

Autor: Paweł (pgrusznis_wytnij_to__at_gazeta.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:49:36 MET

Witam
jak w temacie - ciekaw jestem czy ktoś ma równiez problemy z tym szmelcem

posiadamy w firmie 6 laptopów MBOOK T1000
(Athlon 1,8-1,9/ 256 RAM /COMBO DVDCDRW/ HDD 20GB)

problemy są praktycznie ze wszystkimi
1. Każdy zawiesza się dość regularnie przywiększym obciążeniu pamięci
2. Żeby załapały płytę - często trzeba ją włożyć kilka razy
3 walnięte piksele na jednym
4. włąsnie padła matryca w kolejnym (pasek w poprzek ekranu)
5. ja już się przyzwyczaiłem że sieciówka widzi sieć tylko gdy ... kabel
sieciowy jest włożony podczas włączenia lapa - potem można zapomnieć!
6 od czasu do czasu samodzielny restart

a najgorsze jest to że nie możemy się ich pozbyć - bo i ch używamy

zobaczymy - moze padną całkiem
nigdy już nie kupimy tych tanich g....

pozdrawiam
Paweł

ps. piszcie czy coś jeszcze wam pada w tych maxdatach