Re: [Co wybrać?] Grafika, mb, procesor.

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:29:47 MET

Użytkownik "Paweł Starzyński" <pawel_at_NOSPAMstarzynski.com> napisał w
wiadomości news:gRwRb.333486$Tz1.118815_at_news.chello.at...
> Witam.
>
> Teraz moje pytania z serii 'co wybrać?'.
>
> Przeznaczenie komputera: obróbka, tworzenie grafiki na potrzeby WWW
> (Potoshop, Corel, czasem jakiś rendering 3D);
> tworzenie/odtwarzanie/obróbka dźwięku (Foobar, Winamp, Cool Edit,
> SoundForge, FruityLoops i inne); odtwarzanie filmów DVD (z czasem prosta
> obróbka zrzuconych teledysków z VHS na *.avi); czasem gry (Quake III,
> RtCW, W:ET, CS, Warcraft, Diablo II, Anno 1503, NFS). Wszystko na
> Windows XP Proff SP1. Jest zasilacz ModeCom 350Watt (chyba dobry -
> [...]

Moja propozycja:

AMD Athlon XP 2600+ Barton (1,9 Ghz) BOX - 440.- (FSB333)
ASUS A7N8X Deluxe - 425.-
Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB/bit, TV&DVI - 524
2x Kingston 256MB, 400Mhz, CL 2.5, lifetime waranty - 150 (w rybie
dwukanałowym)

Będziesz na pewno zadowolony, pamięci mogą być 333 bo przyrost wydajności
nie będzie tak wielki. Czad gwarantowany !

Net