Re: jak "wyczyścić" totalnie dysk HDD ??? albo inny problem :(

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:10:59 MET

Dnia 1/27/04 1:37 PM, Użytkownik psych napisał:

> W jaki sposób można doprowadzić ten dysk do stanu normalnego?

narzędziem producenta - a myślę, że Seagate takowe dostarcza - wyzerować
dysk. Ostatnio walczyłem z dyskiem WD dziwnie potraktowanym grubem z
Fedora Core 1 i dopiero funkcja "write zeros to disk" pozwoliła na
podzielenie go od nowa fdiskiem na partycje.

--
Roman Sąsiada
katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl   http://katoda.republika.pl