jak "wyczyścić" totalnie dysk HDD ??? albo inny problem :(

Autor: psych (psycho__at_op.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 13:37:57 MET

Witam!

Mam następujący problem:
Posiadam stary dysk Seagate 4,3 GB. Używałem go kiedyś na starszym kompie
który obsługiwał tylko
dyski do 2 GB. Aby dysk był widoczny wgrałem na niego jakieś oprogramowanie
dostarczone przez producenta
i teraz nie mogę go usunąc. Po podłączeniu tego dysku do kompa wyskakuje
niebieska ramka i komp prosi o
włozenie dyskietki zawierającą jakiś program dostarczony przez producenta
(nawet kiedy dysk jest podłączony
na slave) i komp się nie uruchamia.

W jaki sposób można doprowadzić ten dysk do stanu normalnego?

pozdr

psych