Re: Dziwny start Radeona 9200

Autor: yamma (yamma_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 11:22:57 MET

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Zasilacz moze nie wyrabiac. Dlatego ta karta chodzila na innych kompach
> poprawnie, a na twoim daje taki efekt.

Hmm...Też brałem pod uwagę taką ewentualność ale zasilacz jest nowiutki
(kupowałem miesiąc temu). Zastanawiam się jednak nad taką przyczyną, że
karta startuje zbyt szybko albo zasilacz zbyt wolno - kondensatory w
zasilaczu nie zdążą się jeszcze naładować a karta już żąda odpowiedniego
napięcią (tak mi podpowiada kolega z pracy) zwłaszcza, że słyszałem że
Radeony startują dość szybko.
yamma