Re: Dziwny start Radeona 9200

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 11:43:04 MET

yamma wrote:
> Hmm...Też brałem pod uwagę taką ewentualność ale zasilacz jest
> nowiutki (kupowałem miesiąc temu).

To nie ma znaczenia, kiedy kupowales. Jak to jest np Codegen czy jakis inny
badziewiasty zasilacz, to obiawy sa typowe, dla slabego zasilacza.

> Zastanawiam się jednak nad taką
> przyczyną, że karta startuje zbyt szybko albo zasilacz zbyt wolno -
> kondensatory w zasilaczu nie zdążą się jeszcze naładować a karta już
> żąda odpowiedniego napięcią (tak mi podpowiada kolega z pracy)
> zwłaszcza, że słyszałem że Radeony startują dość szybko.

Pierwszy raz w zyciu slysze podobna teorie, ale nie jestem elektrykiem, wiec
nie bede komentowal.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |