Re: Drukarka HP LJ 1010 i drukowanie w DOS-ie

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:48:07 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bv3hqs$nae$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> tym, że
> nie
> jakieś
>
> Dużo napisałeś, ale nie napisałeś pod jakim systemem pracuje ten
> komputer.
Win98

> Pomocy szukaj na grupie związanej z konkretnym systemem.
Szukałem...

> Ta grupa zajmuje się problemami za sprzętem, a twoja drukarka jest jak
> najbardziej sprawna (może sprawna inaczej).
Sprawna - drukuje bez problemów - a chodzi mi właśnie o przekierowanie
portu.

> Prawdopodobnie w Windows XP da się przekierować (jeżeli dobrze
> kombinuję, to ustawić ją jako sieciową i przekierować port LPT1 na
> nią).
Da się - ale ten sprzęt nie pociągnie tego OS'a - P200MMX i 64MB Ram-u
(hmm pociągnie - ale lepiej nie mówić)

> A poza tym kupowanie drukarki do wydruków z DOS-a, która nie drukuje z
> DOS-a to ciekawy pomysł.
Sytuacja tak nie wygląda - nie drukuje z DOS-a bo jest na USB. Poza
tym - wszystkie programy są już na Winie - został tylko jeden z
księgowości jeszcze z 2003 roku i trzeba wydrukować około 100str
raportów i bilansów. Myślałem, że uda się to zrobić na tej..
najwidocznie będę musiał na jeden dzień pożyczyć jakąs na LPT.

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***