Re: Drukarka HP LJ 1010 i drukowanie w DOS-ie

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:10:15 MET

> Mam następujący problem. Mam nadzieję, że piszę na dobrej grupie.
> Mianowicie kupiłem drukarke HP LJ 1010 na USB. Problem polega na
tym, że
> komputera używa się w księgowości - m. in. program KH2003 2.31a. Sam
> program nie jest w tym momencie istotny (drukuje tylko w DOS-ie i
nie
> obsługuje drugu do USB - tylko LPT / COM / Plik). Czy istnieją
jakieś
> programy przkierowujące dane z portu LPT na USB? Emulatory? Dodam

Dużo napisałeś, ale nie napisałeś pod jakim systemem pracuje ten
komputer. Pomocy szukaj na grupie związanej z konkretnym systemem.
Ta grupa zajmuje się problemami za sprzętem, a twoja drukarka jest jak
najbardziej sprawna (może sprawna inaczej).
Prawdopodobnie w Windows XP da się przekierować (jeżeli dobrze
kombinuję, to ustawić ją jako sieciową i przekierować port LPT1 na
nią).
A poza tym kupowanie drukarki do wydruków z DOS-a, która nie drukuje z
DOS-a to ciekawy pomysł.

--
Józef