Re: Drukarka HP LJ 1010 i drukowanie w DOS-ie

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:13:54 MET

Nieustraszony(a) niczym Kobi napisał(a):
> Witam
>
> Mam następujący problem. Mam nadzieję, że piszę na dobrej grupie.
> Mianowicie kupiłem drukarke HP LJ 1010 na USB. Problem polega na tym, że
> komputera używa się w księgowości - m. in. program KH2003 2.31a.

Przed zakupem trzeba o tym myśleć-:)
A teraz pozostanie Ci tylko to

Jest prosty sposób przekierowania wydruku z LPT na USB, ale raczej nie
zapewnia poprawnej obsługi kodów sterujących.
Tylko trzeba zainstalowaną drukarkę USB podpiąć poleceniem NET USE jako
sieciową.
Nawet, gdy tej sieci fizycznie nie ma, trzeba stworzyć jej pozory.

NET USE LPT1: \\serwer\nazwa_drukarki

gdzie serwer to nazwa maszyny, na której udostępniono drukarkę, a
nazwa_drukarki to nazwa, pod którą ją udostępniono.

Ewentualnie inne rozwiązanie,ale to już z programistami trzeba się
dogadać,aby zrobili taki sterownika DOS>Windows.
Moi zrobili i działa świetnie.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!