Re: Gigabyte Radeon 9000pro - wyciszyć ale jak?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 22:59:37 MET

> Weź olej , najlepiej samochodowy i kapnij do wiatraczka uprzednio go
> zdejmując z karty i odlepiając nalepke na środki wiatraka.

Wiatrak na moim R9100 tez zaczął bardzo głośno pracować (po 2 miesiącach od
kupna). W/w operacja nie pomogła.
Jedyne co zostało to wymienić wiatraczek, ale nigdziue nie ma takich
rozmiarów. Zjezdziłem prawie cały Lublin w poszukiwaniu i nigdzie nie mieli.
Tylko mniejsze lub wieksze.

Pozostaje mi chyba tylko wymiana całego coolera.

Teraz pracuje bez i grzeje się strasznie, aż parzy.

Skręciłem tylko częstotliwosci grzenia i pamieci na minimum, na wszelki
wypadek.