Re: Drukarka HP LJ 1010 i drukowanie w DOS-ie

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:55:22 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Przed zakupem trzeba o tym myśleć-:)
> A teraz pozostanie Ci tylko to
Stara drukarka padła. KH2003 już nie jest używane - jedynie trzeba
wydrukować raporty za ubiegły rok. KH 2.40 (2004) obsługuje drukowanie
Win (serwer wydruku) i może działać z drukarka na USB.

> Jest prosty sposób przekierowania wydruku z LPT na USB, ale raczej nie
> zapewnia poprawnej obsługi kodów sterujących.
> Tylko trzeba zainstalowaną drukarkę USB podpiąć poleceniem NET USE
> jako sieciową.
> Nawet, gdy tej sieci fizycznie nie ma, trzeba stworzyć jej pozory.
>
> NET USE LPT1: \\serwer\nazwa_drukarki
Tego podobno nie da się zrobić pod Win98. NT/2k/XP nie wchodzi tutaj w
grę.

> gdzie serwer to nazwa maszyny, na której udostępniono drukarkę, a
> nazwa_drukarki to nazwa, pod którą ją udostępniono.
>
> Ewentualnie inne rozwiązanie,ale to już z programistami trzeba się
> dogadać,aby zrobili taki sterownika DOS>Windows.
> Moi zrobili i działa świetnie.
Teraz nie widzę sensu tego robić. Skołuję sobie HP 640C i wydrukuje to
co mi potrzeba (mam pełny zasobnik jeszcze gdzieś). Wszystko byłoby ok
gdyby nie to, że parę dni temu padła stara poczciwa plujka.

Także sprawa jest rozwiązana. Zresztą mogę drukować również z KH2003
(wydruk w programie -> do pliku -> z pliku programem.. PrintFile (?)
drukowanie na USB - idzie.. z małym problemem - bez poprawnego
kodowania. Brak polskich liter i zmiana co niektórych znaków tabeli
(obramowań itp). Rozmiar czcionek też nie pasuje a nie mam siły szukać
odpowiednich ustawień. Więc sobie odpuszczę.

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***