lg flatron 100hz tv + gf2 mx400 64mb

Autor: Michał Kwaśnica (mkwasnica2_at_idea.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 13:00:37 MET

witam pisalem niejednokrotnie do serwisu lg jak w polsce tak i na ziemi :) i
nie bylo mi dane uzyskac odpowiedzi wiec pytam was mili ludzie czy jakosc
obrazu na tv 100 hz moze byc idealna jak na monitorach? moj dawny nauczyciel
informatyk twierdzil iz tak u mnie jest w miare troche rozmyty migotanie
ustawilem na srednie w celu wyostrzenia aczkolwiek nie zadowala mnie to w
100 procentach czy macie moze jakies doswiadczenia w tej dziedzinie? moze
jakies sterowniki? narazie dzialam na "flatron 995 ft plus" nie mam
cierpliwosci sparwdzac kazdy model oparty na flatronie... aha sygnal video
sprawdzalem kazdy od ntsc po rozne kombinacje pal... prosze o pomoc
pozdrawiam