Re: Przyspieszacz internetu

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 12:52:01 MET

> W xp-kach wyłączyć i wywalić usługę upnp -Universal Plug&Play - no
> chyba, że musisz się podłączać do internetowej lodówki ;-)

Ta usługa jest również znanym back doorem dla trojanów.

> Wywalić obsługę QoS czy jakoś tak - to rezerwuje znaczną część pasma
> przesyłu na "pakiety wysokiej jakości" cokolwiek by to miało oznaczać.

Dokładnie - jasność tego określenie jest niejasna :-)
Mam stałe łącze i zgodnie z tym co napisałeś, odznaczyłem (bez
odinstalowywania) te usługę dla mojego domyślnego połaczenia.
Zbyt wcześnie jeszcze żeby zauwazyć różnice, jednak przy pobieraniu
nagłówków grup (mam ustawione na 500) nawet nie zauwazyłem jak mi mignął
licznik pobierania ;-) Może jednak to coś daje.......

Grzegorz