Re: Athlon 2400 czy Barton 2500?

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 14:15:03 MET

Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości

> neelix claimed:
Athlona

> rotfl :)

Nie wiem. Może nie każdy procek nadaje się do określonych zastosowań.

> Wystarczy do czego ? Żeby pobić procesor mający 2GHz ? Przecież to jest
> bzdura.

Żeby zmniejszyć czas obróbki. Różnice są niewielkie. Przy objętości 650MB
materiału wynoszą do 1 min. Chyba, że ktoś promuje Athlona.

> Tak miało być, miało robić wrażenie. Prawdą nikt się nie przejmuje.

Ale po co? To komu wierzyć? W różnych benchmarkach Athlon 2400 też wypada
lepiej od wymienionego P4(poniżej 2,8).