Re: HP 3820 a tusz

Autor: MAX (max_kr[nospam___)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 09:09:14 MET

Użytkownik "Jacek" <ja_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> dwie rzeczy. po pierwsze wyjmij kolorowy tusz
> i przyloz go na 1-2 minuty do chusteczki higienicznej -
> sprawdzisz posrednio czy kolorowe atramenty fizycznie sa
> w kartridzu. po drugie wez przyrzad do odciagania tuszu
> (mam nadzieje ze masz - daja takie cos w zestawach do
> ponownego uzupelniania - kawal plastiku do ktorego
> mozna wcisnac kartridz) i odciagnij strzykawka 1 cm3 tuszu
> (mieszaniny 3 tuszow). glowica powinna zaczac drukowac.

Przyrządu do koloru jeszcze nie mam, ale sobie pożyczę. Więc sprawdzę
jeszcze dzisiaj

> z drugiej strony oryginalne tusze (przynajmniej do HP)
> moga bardzo dlugo stac nie uzywane (mowa oczywiscie
> o otwartych i choc raz uzytych) i raczej nie grozi
> im wyschniecie (z moich doswiadczen - 3 miesiace
> i zadnych brakow po rozpoczeciu drukowania), stad ciekaw jestem,
> jaki jest rzeczywisty powod problemow u ciebie.

Może dokładniej wyjaśnię: drukarkę mam od kwetnia zeszłego roku. W czerni
wydrukowałem kardidz oryginalny + 2 napełnienia, nowy (25ml) + 2
napełnienia, teraz mam trzeci - pierwszy raz napełniony, a w rezerwie jeden
oryginalny, na któryum wydrukowałem pare stron (wisi otwarty obok drukarki w
tym przyrządzie do napełniania InkMate - z doświadczenia wybadałem, że można
go tak przechowywać i nie zasycha - oryginalnego używam wtedy, gdy wydruk
musi być super) Tak więc tochę tuszu poszło Powiedzmy zazwyczaj drukarka
zaczyna drukować ok 2-3 na dzień i za każdym razem czyści głowice przed
startem. Może w sumie przez te 9 miesięcy tusz po prostu wyciekł.

> ps. pomimo zmieniajacego sie wskaznika poziomu tuszu,
> moze trafil ci sie po prostu jakis felerny egzemplarz -
> po prostu pusty ??? czy kiedykolwiek drukowales
> cos nim w kolorze? moze chociaz jakis test???

Wydrukowana była tylko strona testowa. NIe planowałem go w ogóle używać, ale
drukarka nie działała, jeżeli komora na kardidż kolorowy jest pusta.

Pozdr
MAX