Re: Jaka książka

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 08:09:55 MET

"marcus075" <ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl> wrote in message

> polecam Anatiomę PC. Wydanie VII. a o konfiguracji BIOSu: BIOS
Leksykon
> Kieszonkowy. mam to drugie- polecam gorąco!

Co do tej drugiej. To jaka mniej wiecej jest cena? Moglbys mniej wiecej
w skrocie mi napisac jakie zagadnienia obejmuje? Chodzi mi, czy np.
rozroznia BIOSy phoenix'a, award'a i ami. Bo (zreszta na pewno o tym
wiesz), kazdy BIOS, ma nieco inne funkcje i ustawienia. Nie chodzi mi
np. o roznice w award'zie, tylko pomiedzy phoenix'em, a awardem. Nie
mowie o tym polaczonym phoenixie z awardem, tylko o BIOSie w plytach
INTELowskich. Wiem, ze zakrecilem bardzo, ale mam nadzieje, ze rozumiesz
:D

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski