Re: ECS: zla slawa czy faktycznie nic wielkiego?

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 21:12:26 MET

Użytkownik "GrzesT" <> napisał

> To może mi pomożesz? Po zmainie u kumpla z 98SE na XP zaczął strasznie
> powoli chodzć. (duron1GHz) Chodzi tu o transfer dysku (samsung 40GB
ATA100)
___________________

wiec sciagnij najnowsze stery do AGP i bedzie po klopocie
zainteresuje sie tez katalogiem Sisfiles (w rozpakowanym katalogu sterow)

co do plyt ECS to uwazam ze za swoja cene oferuja bardzo wiele
plyty takie jak K7VZA(1.0 i 3.0) , P6iPat,K7VTA3( jest troche wolniejsza od
jej odpowiednikow na VIA) no i "nowy" ECS na KT600 to bardzo dobre plyty
z K7s5a byl otroche problemow dajacych sie rozwiazac( no oprocz resetujecego
sie biosu- choc i tu tez bylo "sprzetowe" rozwiazanie)
w "swoim czasie " gdy konkurencja byla o wiele drozsza ECS przebijal
wszystkich cena
teraz gdy Gigabyta , Asusa czy Epoxa mozna miec za 280-300zl nie jest to juz
taki problem ( a pamietacie "niewypasione" Abity i Assusy za 500-600zl - i
to wtedy gdy ECS mial plyty za 280zl?)

Blesso