Re: ECS: zla slawa czy faktycznie nic wielkiego?

Autor: GrzesT (mycha1_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 12:29:21 MET

> dla mnie to bajki. Moja plyta - patrz sig - jest super. Nie mam ŻADNCYH
> problemów ze stabilnością.

To może mi pomożesz? Po zmainie u kumpla z 98SE na XP zaczął strasznie
powoli chodzć. (duron1GHz) Chodzi tu o transfer dysku (samsung 40GB ATA100)
Chodzi w trubie UDMA5 tyle, że otwarcie czegokolwiek trwa wieki. Sterowniki
IDE są ze strony SIS, ale obojętne, czy są, czy ich ie ma to tragedia.
Pod 98 chodził OK. HDTach wykazuje normalne dla tej serii poziomy
transferu... i niezły czas dostępu.
Jakieś sugestie?

Z góry THX