Re: 101751 belinea

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 19:04:42 MET

Nieustraszony(a) niczym fest napisał(a):

> hej,
> widzę że ostrożnie doradzasz.

Ostrożnie pytasz.

> niemogę się zdecydować i czekam na impuls, który zdecyduje o zakupie.
> dylemat mam, to wiesz, bo już mi odpowiadałeś "Samsung 173T czy Belinea
> 101751?"
> Monitory maja prawie takiei same paramerty, te same matryce tylko, że w
> Samsungu jest tylko podbitka na kontrast 700:1,

markieting? I tak się nie da z tego skorzystać o ile to prawda.No chyba że w
okularach do spawania-:))

> ale za to Belinea spełnia
> surowsze normy, z drugiej strony ma głośniki na których mi wcale nie
> zależy.

To nie feler przecież
>Czy ergonomia Belinii spełnia twoje oczykiwania? mam na myśli
> ustawienia naychlenia i wysokości (będzie z niego korzystać kilka osób
> różnego wzrostu) czy te regulację odbywają sie sprawnie.

Regulacja jest dość spora-zarówno w górę jak i w ustawieniu kąta
pochylenia.Tylko po co pochylać?
Najlepiej pracuje się przy praktycznie prostopadłym ustawieniu.To oczywiście
moje zdanie.Masz jeszcze możliwość obrócenia o 90 stopni,ale nie ma
oprogramowania.
Regulacja jak to na plastikowy statyw przystało jest jeszcze "niedotarta", i
trzeba troszeczkę siły,ale nawet słaba płeć sobie z tym poradzi bez
kłopotu.Mam ten monitor od miesiąca dopiero i w zasadzie raz ustawiony tak
sobie stoi.

>Natomiast czy
> warto przepłacać 200-300 PLN za markę, chybaże się mylę

Nie wiem o której marce piszesz.Weź po prostu ładniejszy lub tańszy-z obu
będziesz zapewne zadowolony.

> aha, czy kożystasz z DVI jeśli tak czy zauważasz różnicę

Dlatego go kupiłem,aby mieć DVI i korzystam z niego (tylko) Różnica pomiędzy
D-sub a DVI pod "okienkami" jest słabo zauważalna,ale ja mam jeszcze parę
programów pracujących pod Dos i w tym przypadku ślepy by zauważył.Zalety DVI
to-zawsze masz obraz takiej wielkości jak trzeba (bez względu na rozdział i
odświeżanie) Nie musisz kombinować z fazą czy zegarem .Co prawda to załatwia
się szybko bo jest taki mądry przycisk auto,ale trzeba go jednak przycisnąć
i chwilkę poczekać,aż monitor "pomyśli" i ustawi co trzeba.Zrobi to dobrze
pod warunkiem,że w fabryce dobrze go zaprogramowali.Monitorek jest dość
przyjemny,daje obraz bardzo dobry, kolorki bez zarzutu (no cóż matryca MVA)
kąty widzenia super. Jedyne zastrzeżenia można mieć do pracy w innych
rozdzielczościach niż natywna,ale cóż taki urok LCD.Na monitorku E-431 Iiamy
wychodzi to trochę lepiej,ale nie idealnie (inna elektronika i radzi sobie
inaczej z inetrpolacją)

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!