Re: Problem z odczytem temperatury procesora

Autor: Krzysztof Lis (ahmeni_nospam_at_tenbit.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 19:04:53 MET

2004-01-23 14:25, Sardo de Nunspa rzekł:

> Witam
>
> Widze ze to jest nie odosobniony przyklad Gigabyte i proca Barton 2500+
> Mialem podobny problem, a wzasadzie mam co prawda temp nie tak wysokie
> jak Ty, ale mialem do 60 st w idle i do 70 w stress po zmianie na
> Zalmana temp sa nizsze. Takich rozbieznasci nie bylo we wskazaniach,
> miedzy biosem a softem.
>
> IMHO jesli masz nap na procu 1,65 to masz jak najbardziej poprawne, mnie
> easytune wskazywal 1,72-1,74 co juz jest zawyzone (nie tylko u mnie
> zaobserwowane GA 7-N400).
> [...]

Nie mam dziś czasu postresować proca bo piszę pracę, więc na razie
zrobiłem test "na sucho" (komp łazi od rana, w tle mułek, tlen, winamp,
no i pisałem w wordzie - w sumie obciążenia tyle co nic) Wszystkie
programy (poza Sandrą) i BIOS pokazują około 60 stopni i VCore 1.670 -
1.690.
Temperatura do 70 st. dla Bartona jest ok? Przyznam że moje obawy
wynikają głównie z przyzwyczajenia do starego Celerona400 Slot1, który
przy tej temperaturze chyba wyzionąłby ducha (50 st. nigdy mi nie
przekroczył, a katowałem go jak się dało).
Dzięki za podanie programów. Przyznam że nie pomyślałem o tym że BIOS
zawsze daje dobry odczyt.

--
Pozdrawiam
Lisek