Re: 101751 belinea

Autor: fest (aprofest_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 14:23:28 MET

hej,
widzę że ostrożnie doradzasz.
niemogę się zdecydować i czekam na impuls, który zdecyduje o zakupie.
dylemat mam, to wiesz, bo już mi odpowiadałeś "Samsung 173T czy Belinea
101751?"
Monitory maja prawie takiei same paramerty, te same matryce tylko, że w
Samsungu jest tylko podbitka na kontrast 700:1, ale za to Belinea spełnia
surowsze normy, z drugiej strony ma głośniki na których mi wcale nie zależy.
Czy ergonomia Belinii spełnia twoje oczykiwania? mam na myśli ustawienia
naychlenia i wysokości (będzie z niego korzystać kilka osób różnego wzrostu)
czy te regulację odbywają sie sprawnie. Natomiast czy warto przepłacać
200-300 PLN za markę, chybaże się mylę
aha, czy kożystasz z DVI jeśli tak czy zauważasz różnicę