Re: Jak przeszlifować radiator od procka ?

Autor: ArD (ard_nospam__at_piwko.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:32:01 MET

Użytkownik ..:::Plombos:::.. napisał:

> na szybie to muchy sraja :-)

Gdzie ty mieszkasz?"

> A skoro nie wiesz co to wodny papier scierny to niech zgadne ile masz

Widzę, że nie wiesz jak sie używa papiery ściernego do uzyskania
gładkich i równych powierzchni:)
Instrukcja - kładziesz papier na coś gładkiego i płaskiego (żeby nie
porobić garbów w szlifowanym materiale), szyba się do tego bardzo dobrze
nadaje. Na to obrabiany element i jedziesz, tylko bez przesady.

> latek......

Jak miałem 5 lat to takie żeczy już robiłem. Ty pewnie jeszcze się
uczyłeś jeździć czterokołowcem, niech zgadne.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!