Re: Jak przeszlifować radiator od procka ?

Autor: Aikus (aikus_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 01:28:20 MET

Pewnej wyjatkowo slonecznej nocy , osoba znana mi jako
..:::Plombos:::.. zawrocila moja uwage na siebie tymi oto slowami:
> papier drobnoziarnisty, najlepiej wodny, tylko pytanie PO CO?

Nie, nie, no spoko... Wiesz... Jak mu sie tam jakies strasznie glebokie rysy
porobily to moze mu faktycznie to zaszkodzic... Wodny papier to IMHO
troszkie przesada... ale jakas 500 - 700 to tak bedzie akurat... Tak sie
mnie wydaje:)

--
Aik www - temporarly out of service
GG# 696358  GSM 504 166 925 -