Re: ABIT NF7-S i MSI TV@nywhere problem z dźwiękiem

Autor: Zygusik (zygusik_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:39:23 MET

> Witam!
> Mam taki mały problemik. Wymieniłem moją płytkę MSI KT6-SR (była trochę
> wadliwa) na Abita NF7-S. Ciężko go było dostać no ale udało się. I tu
> pojawił się problem. Po zainstalowaniu tunera MSI system się wywalił.
> Postanowłem zrobić wszystko na czyściutko - zrobiłem nowe partycje,
> sformatowałem dyski, zainstalowałem windę, zainstalowałem TV no i jest obraz
> ale brak dźwięku

Witam.Miałem podobne problemy przy instalacji tej karty TV.I tu ciekawe,
 głos się pojawił dopiero po zainstalowaniu pakietu kodeków do Dvix-a
klcodec220f.Pytałem się w sklepie gdzie kupilem te karte i tam mówią że tak
bywa przy tej karcie.Dziwne :-( A w ogóle to bardzo ciężko ją się instaluje do
systemu.Mój system to Win 98 SE.Pozdrawiam.Zygusik
  GG:5024219
Tlen:zymga_at_tlen.pl