Odp: FX5200 & KT7A :-(((((

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:42:20 MET

Użytkownik Hans^^ <hans_at_inetia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:24670-1074975773_at_as2-189.swic.dialup.inetia.pl...
> Witam!
> Mam taki sprzet
> Abit KT7a , Duron 1.2 , 256MB RAM,
>
> no i do tego sprzeciku kupilem sobie nowego Pixelview FX5200 Ultimate
> (dotej pory mam TNT2 64) i problem jest taki ze po zamontowaniu karty
wogule
> komp jej nie wykrywa - obraz sie nie pojawia i komp tylko piszczy. Biosa
mam
> zaktualizowanego. Kupilem tez zasilacz 350W bo myslalem ze to od tego
235W
> nie wyrabia ale to nic nie pomoglo. Czyzby ten sprzet juz nie obslugiwal
> [...]

Spróbuj uruchomić kompa i po sekundzie od uruchomienia wyłączyć szybko
włącz jeszcze raz. Taki sam problem miałem z Radeonem9000 na ABIT kt7 - i
akurat pomagało. Może troche to nie zdrowe dla kompa ale pomaogło w moim
przypadku.

Pozdrawiam
Adam