ABIT NF7-S i MSI TV@nywhere problem z dźwiękiem

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 14:44:02 MET

Witam!
Mam taki mały problemik. Wymieniłem moją płytkę MSI KT6-SR (była trochę
wadliwa) na Abita NF7-S. Ciężko go było dostać no ale udało się. I tu
pojawił się problem. Po zainstalowaniu tunera MSI system się wywalił.
Postanowłem zrobić wszystko na czyściutko - zrobiłem nowe partycje,
sformatowałem dyski, zainstalowałem windę, zainstalowałem TV no i jest obraz
ale brak dźwięku ;(( Tuner podpięty poprzez wejście liniowe i ew. CD
(czasami słychać szum ale najczęściej dziwne buczenie). System XP Pro + SP1.
Jakieś sugestie, doświadczenia w tej sprawie??
TIA

--
pozdrawiam
Marcin