Re: Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 10:30:58 MET

Użytkownik "PiotrAS " <piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> GigaByte , ale parę osób jeszcze zachwalało tą płytę więc wolę zapytać
przed
> końcową decyzją.
> Reszta podzespołów do kompa to : procek 2600+XP 333 Mhz Barton i zapewne
> 2x256 Mb Ram Kingstona(400 Mhz).
> I tutaj nasuwa się kolejne pytanie,czy warto inwestować w Kingstony ?
> Zauważyłem na testach , że przy mniej wydajnych płytach (chociażby model
> MSI :Microstar K7N2 Delta-L nForce2 Ultra400)jest bardzo mała różnica przy
> 333 Mhz i 400 Mhz no i przy OEM ramie ,a Kingstonie.
>
> Wszystkim dziękuję za odpowiedź i poradę.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie polecam produktów MSI, kup sobie lepiej Asus A7N8X Deluxe (nVidia
nForce2 SPP)http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5172 , nie będziesz
miał żadnych problemów ze stabilnością i kompatybilnością z innymi
produktami które w niej zainstalujesz.
Reszta podzespołów:
> procek 2600+XP 333 Mhz Barton i zapewne
> 2x256 Mb Ram Kingstona(400 Mhz).
jest ok,
ciekaw jestem jaką kartę graficzną i dysk przewidujesz do tego zestawu?
Płyta o której pisze zawiera SATA,
to może i nowy dysk?
Coś o testach płyt znajdziesz tu : http://www.pclab.pl/art5929.html

BTW miałem produkty MSI i zdarzają się spore problemy z kompatybilnością z
podzespołami innych producentów.
Czy warto ASUS'a? Przeczytaj sam..

ASUS w pierwszej dziesiątce producentów
W dopiero co zakończonym 2003 roku, firma Asus sprzedała prawie 700 tys.
notebooków oznaczonych własną marką. Tym samym firma awansowała do grupy
dziesięciu największych producentów tego typu komputerów "wskakując" na
miejsce firmy Gateway. Asus produkuje nie tylko notebooki pod własną nawą. Z
taśm produkcyjnych tej firmy schodzą również notebooki, które później
ukazują się w ofertach takich firm jak Sony, Samsung, Apple Computer czy
Medion. NA ten rok Asus planuje dalsze zwiększanie produkcji, aby na koniec
2004 roku liczba sprzedanych notebooków przekroczyła liczbę 1 miliona. W
minionym roku najwięcej tych przenośnych komputerów firma Asus sprzedała na
terenie Europy (ok. 350 tys.

Net