Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: shado (shado_at__@poczta.neostrada.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 14:32:11 MET

Kolezka Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> pod wplywem natchnienia
popelnil co nastepuje:

> dopracowanie. Takich akcji jest sporo, i to można popierać. Ale Ty
> gówno dajesz, a chcesz kasę. Na drzewo banany prostować !

nie mowiac o tym z eto bylo zabawne jak widzialem 1 albo 2 posty
ale ten gosc zasmiecil co najmniej kilka grup tym

--
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"