Czy warto wybrać tą płykę i ram ?

Autor: PiotrAS (piotras84.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 09:56:18 MET

Witam
Zastanawiam się nad kupnem tej płytki Microstar K7N2 Delta-ILSR nForce
Ultra400 ( http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7004 ).
Pytanie jest czy warto ? Cena jest już powiedzmy średnia ( ~555 zł ) więc
można się zastanawiać.
Płytka napewno będzie rozpatrywana pod kątem netu i gierek.Czy za taką cenę
jest jakiś inny model wart uwagi ? Zastanawiałem się jeszcze nad modelami
GigaByte , ale parę osób jeszcze zachwalało tą płytę więc wolę zapytać przed
końcową decyzją.
Reszta podzespołów do kompa to : procek 2600+XP 333 Mhz Barton i zapewne
2x256 Mb Ram Kingstona(400 Mhz).
I tutaj nasuwa się kolejne pytanie,czy warto inwestować w Kingstony ?
Zauważyłem na testach , że przy mniej wydajnych płytach (chociażby model
MSI :Microstar K7N2 Delta-L nForce2 Ultra400)jest bardzo mała różnica przy
333 Mhz i 400 Mhz no i przy OEM ramie ,a Kingstonie.

Wszystkim dziękuję za odpowiedź i poradę.