Re: Oklary 3D

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 23:30:07 MET

W artykule news:bt7d0c$5fi$1_at_opal.futuro.pl,
niejaki(a): ksmx z adresu <ksmx_remove_it_at_plusnet.pl> napisał(a):

> Wiem, ze wybór jest ciężki. Generalnie uważam, że okulary Elsy są
> bardziej uniwersalne i działają ze wszystkim co ma chipset nvidii
> powyżej Rivy TNT2. Wydaje mi się, że migawki LCD mogą być
> wykonane w lepszej technologii. Mi działały do 140Hz (czyli
> efektywnie 70Hz).
>
> P,
> ksmx

Czyli co.... okulary elsy maja migawki lcd a gainwarda nie ? Bo juz nie
kumam.
Myslalem ze one wszystkie sa na migawkach lcd zbudowane.
Nigdzie tez nie moge wyczytac na jakich bateriach ( pastylki czy jakies
inne ) dzialaja bezprzewodowe wersje , jaki zasieg odbiornika ( pisza
gdzies ze 4- 5 metrow ale chyba nie dam w to wiary) oraz co ile trzeba
bateria wymieniac i jaki jest ich koszt bo moze sie okazac ze okularki
kupie za 150 a bateryjka bedzie siadac co 10 godzin a kosztowac 80zl.
Poza tym nie wiem jak to jest , czy okularki naja wbudowany jakis
wylacznik zeby nie ciagnely z baterii energii kiedy sie ich nie uzywa czy
trzeba je odlaczac od kompa itp. U mnie to wazne bo mam maszynke
zabudowana w biurku i kazdorazowe wyciaganie mnie poprostu wkurza gdyz
jest strasznie malo poreczna.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****