Re: Oklary 3D

Autor: ksmx (ksmx_remove_it_at_plusnet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 22:43:46 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:bt68v0$gt7$1_at_opal.futuro.pl,

> z testu na www.benchmark.pl
> niestety adresu nie podam bo nie zapisalem a historie wyczyscilem.

Ok. Nic nie mam do serwisu firmy Komputronik ale nie muszą się koniecznie
na wszystkim znać. Nawet w ostatnim Chipie piszą wierutne bzdury
na temat produkcji procesorów. Nie trzeba wszystkiemu dawać wiary.

> Nie dzialaja z directx?

Pisałem o oryginalnych sterownikach Elsy.

> To moze napisz mi jak procedura wyglada..mam najnowsze detonatory i to
> wystarczy?

1) Najnowsze detonatory
2) nvidia stereo drivers

Poczytaj np. tutaj:
http://www.stereovision.net/toxicx/1050info.htm

Powinno wystarczyć.

> Po podlaczeniu okularkow pojawia sie nowe opcje?

Nie, nie pojawią się nowe opcje.

> Bo po zmianie karty na nowsza ( GF4TI4200 na FX5950) pojawil sie nowe
> zakladki z temperaturami itp itd

Hmm...to co innego, skoro zmieniłeś hardware.

> Chce kupic takie okularki ale juz teraz mam maslo maslane w glowie na ten
> temat..

Wiem, ze wybór jest ciężki. Generalnie uważam, że okulary Elsy są
bardziej uniwersalne i działają ze wszystkim co ma chipset nvidii
powyżej Rivy TNT2. Wydaje mi się, że migawki LCD mogą być
wykonane w lepszej technologii. Mi działały do 140Hz (czyli
efektywnie 70Hz).

P,
ksmx