Re: Kazza

Autor: motto (motto77.NOSPAM_at_op.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 23:27:49 MET

oldman w wiadmości <mXCJb.384282$dt3.219246_at_news.chello.at> napisał(a):

> Mam problem z kazza a mianowicie jezeli nie sciagne mp3 od razu to na
> drugi dzien nie chce laczyc , caly czas wyskakuje brak dosetpu i nic nie
> pomaga .......Pozdrawiam
Chciałem napisać coś zabawnego, ale już mnie uprzedzili :(
Napiszę więc na poważnie, po pierwsze to wirus a nie dobry program, po
drugie otwarcie przyznajesz się do piractwa. Jak już kradniesz rób to z
klasą i po cichu. :)
Pozdrawiam
ps. zakup stosownego CD powinien rozwiązać problem braku danego utwóru dnia
następnego.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  mailto://motto77.NOSPAM@op.pl/ gg://384683/