Re: drukarka ...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:30:46 MET

W artykule news:bt6gor$qev$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Krzysztof Dabrowski z adresu <dabrowski_i_k_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

> witam
> jestem tu nowy wiec przede wszystkim chcialbym sie przywitac.
> moj problem polega na tym iz mam drukarke hp dj840c ktora do dzisiaj
> dzialala bez problemow. objawy sa takie : po wybraniu opcji 'dodaj
> drukarke' pojawia sie okienko 'nie mozna zakonczyc operacji'. reczne
> instalowanie, zarowno po usb jak i lpt konczy sie niepowodzeniem.
> system zwraca odpowiedz "serwer rpc niedostepny" - dla usb, lub 'nie
> mozna ukonczyc instalacji" - dla lpt. sciagalem drivery z hp.com i tez
> nic to nie dalo. macie jakies propozycje ?

> [...]

Witamy na grupie.
Proponuje bys wszedl w menedrzer urzadzen i tam pousuwal wszystkie wpisy
drukarki.
Potem odinstalowac caly soft powiazany z drukarka ( drivery itp )
Restart i zaczac od nowa...a drukarke podlaczyc dopiero po instalacji
sterownikow.
Wiekszosc drukarek HP w instrukcji ma napisane ze dopiero gdy program
instalacyjny poprosi sie je podlacza gdyz wczesniejsze podlaczenie owocuje
wlasnie takimi efektami.
Mialem podobnie z HP 1315. I wlasnie podlaczenie drukarki za wczesnie
powodowalo problemy.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********