drukarka ...

Autor: Krzysztof Dabrowski (dabrowski_i_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 14:40:19 MET

witam
jestem tu nowy wiec przede wszystkim chcialbym sie przywitac.
moj problem polega na tym iz mam drukarke hp dj840c ktora do dzisiaj
dzialala bez problemow. objawy sa takie : po wybraniu opcji 'dodaj drukarke'
pojawia sie okienko 'nie mozna zakonczyc operacji'. reczne instalowanie,
zarowno po usb jak i lpt konczy sie niepowodzeniem. system zwraca odpowiedz
"serwer rpc niedostepny" - dla usb, lub 'nie mozna ukonczyc instalacji" -
dla lpt. sciagalem drivery z hp.com i tez nic to nie dalo. macie jakies
propozycje ?

plyta ecs l7vta
athlon 2200 xp
win xp + sp1