Re: SZUKAM PŁYTY POD BARTONA

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:57:50 MET

Next22.. do jasnej cholery... naucz sie najpierw netykiety..czytnik
skonfiguruj, pisz pod postem, naucz sie wycinac zbedne cytaty, poczytaj o
sprzecie a dopiero sie bierz za doradzanie bo juz mnie szlak trafia...
Czy ty masz 12 lat i krecone wloski ze nie kumasz co inni Ci pisza?
Poza tym dajesz czlowiekowi odpowiedz w postaci jednego slowa?

> Abit

Wiesz ile jest modeli abita??? Wiesz czym sie roznia poza cena?? nie wiesz
wiec czytaj od poczatku.
Nie umiesz pomoc a chcesz zaistniec na grupie ?
To nie zda egzaminu bo ludzie ci pisza co robisz nie tak a dalej czynisz
to samo.
Owszem..mozesz sie stac popularnym na grupie dzieki temu... trolem!!!
Qrde...abit... to tak jakby ktos pytal jaki ma kupic samochod i podawal co
ma auto miec w sobie i jakie ma wobec niego wymagania a ty bys
odpowiedzial bmw. A modeli bmw jest wierz mi spoooro.
A roznia sie baardzo od siebie.
Prosze zmadrzej bo psujesz ludziom nerwy i w koncu wyladujesz w
smietnikach czytnikowych co zaowocuje tym ze nikt twoich postow nie bedzie
widzial ani czytal by sie nie denerwowac.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****