Re: GeForce 4Ti 4200 - problem

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:33:39 MET

W artykule news:bt6cu6$r6i$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Vykeer z adresu <vark_at_o2.pl> napisał(a):

> Posiadam w/w kartę i podczas gdy korzystam z wymagających aplikacji
> graficznych (np. nowsze gry), po pewnym czasie (od kilku sekund do
> kilkunastu minut) na ekranie robi się kaszana. Pojawiają się liczne
> kolorowe zakłócenia i przy próbie powrotu do Windowsa, system się
> wiesza. Reset także nie pomaga, bo nawet w BIOSie zakłócenia pozostają.
> Dopiero wyłączenie komputer na kilkanaście sekund i ponowne włączenie
> pomaga.
> Czy może mi ktoś powiedzieć co jest przyczyną tego problemu?
>
> Pozdrawiam, Vykeer

Sprawdz czy karta nie jest przetaktowana.
Czy dziala chlodzenie jak trzeba.
Opisane efekty swiadcza albo o tym ze podkrecona jest zbytnio , albo o tym
ze sie przegrzewa ( sprawdz chlodzenie ) albo o tym ze cos sie
spierd%$#...
Jesli masz mozliwosc sprawdz tez karte w innym kompie ( o ile nie
potwierdza sie moje podejrzenia z chlodzeniu lub przetaktowaniu ). Jesli
tam bedzie to samo to bedzie sygnalizowalo jakies uszkodzenie karty.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****