Re: wiatrak na chipsecie abit nf7

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 11:20:15 MET

In news:bt6302$ish$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
krzychu typed:
> co mam zrobic z tym wiatrakiem jak go wylaczyc bo zaczal mocno
> halasowac i czy jak go wylacze to chipset nie bedzie sie za bardzo
> przegrzewal?

ja na jakims starym abicie wylaczylem calkowicie, podobnie jak na MSI kt4
ultra i nic sie nie przegrzewalo. jak znam zycie to pod tym wiatrakiem nie
ma prawie radiatora wiec wiatrak niewiele daje. ewentualnie wywal go i zaloz
tam sam radiator.

pzdr.
trzmiel