Re: wiatrak na chipsecie abit nf7

Autor: Piras (ppiras_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:30:35 MET

> ewentualnie wywal go i zaloz tam sam radiator.
>
> pzdr.
> trzmiel

Tak właśnie !
Pierwszą moją czynnością, po przyniesieniu nowej płyty NF7 do domu, było
wywalenie tego wiatraka !
przykręciłem żółtego zalmana i jest OK !

poprzednio miałem Gigabyta i wiatraczek padł po trzech dniach... chyba
miałem pecha bo następne trzy
padały średnio co dwa tygodnie... właśnie mija rok jak działa BEZ
wiatraczka - jedynie z malutkim radiatorkiem który był pod nim /nie dałem
rady go odkleić/ :)
pzdr
Irek
PS Ale zalecam kontrolowanie temperatury - obowiązkowo przy podkręcaniu !