Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 10:50:51 MET

Nieustraszony(a) niczym Alti napisał(a):
> Czyli co? Generalnie mam zaiwaniac do sklepu niech mi karte wymienia?

Ja bym od tego zaczął. Nie podejrzewam monitora tej klasy o takie numery.Tym
bardzie że to LCD

> Mam jeszcze jedna dziwna rzecz- niektore-tylko niektore- filmy jak im dam
> full screen to pojawiaja sie zajmujac ok2/3 ekranu od lewego gornego rogu
> w dól i prawo. Jak sie je pusci w okienku i rozciagnie na caly ekran to
> nie ma problema..
> Dziwne czyz nie?

Mnie już nic nie zdziwi.Część cyfrowa grafy pracująca mało stabilnie,albo
nie potrafiąca dać określonej częstotliwości odświeżania-to było w moim
przypadku.
Ale o dziwo,te niedomagania nadrabiał RAMDAC i wtakt własnego zegara dawał
dobrej jakości obraz.Ciężko jest w sklepie coś ugrać,bo najczęściej nie ma
na czym sprawdzić.No chyba że jakis porządny sklep w dużym mieście.Podłączą
na analogu i wszystko jest OK.

> Lece do servisu ale to dopiero po polowie lutego bo musze oddac prace
> dyplomowa wiec potrzebuje kompa ze sprawna (w miare) karta graf.

Wymiana karty to chwila moment.Zacznij działać jak najszybciej.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!