Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 12:00:19 MET

> Pisałem o 430 nie 380. Jaskrawość i kontrast łatwo się reguluje-))

I to jest wlasnie ciekawe bo panel jest ustawiony na 20% ustawien kontrastu
i jasnosci, a ja calyczas mam wrazenie ze jest za jasny (moze to tylko
zludzenie), swoja droga gdzies w danych widzialem jego jasnosc (360 cd/m2
czy jakos tak ??). To ponad 50 % wiecej niz wiekszosc produkowanych paneli
... (czyzby jakis eksperyment ze strony Iiyamy ... :) )

> W takim razie zostaje tylko panel MVA (PVA)170-170 st. Tak między nami-to
> filmy lepiej się ogląda na telewizorku,albo LCD40",że nie wspomnę o
plazmie.
> Jeśli chcesz zrobić "kino domowe" na LCD 17" to będzie trudne
zadanie.Nawet
> panel Samsunga PVA (bardzo dobry zresztą) nie jest w stanie zapewnić
żadnego
> komfortu pod tym względem (no może dla dwóch osób)

Panel w zadnym wypadku nie bedzie sluzyl jako kino domowe, ale w recenzjach
czesto widze teksty w stylu "katy sa wystarczajace by przy panelu mogly
spokojnie zasiasc trzy osoby" ... I calyczas odnosze wrazenie ze to sie
nijak ma do rzeczywistosci.