Re: RAID, a zawartość HDD

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 12:45:22 MET

Użytkownik "Grześ" napisał:

> z tego co wyczytałem na stronie Asusa, pisza o obsłudze RAIDa
> 0/1 w odniesieniu do kontrolera SATA, zwykłe ATA

Z tego co wiem, płyta A7N8X Deluxe obsługuje RAID'a tylko poprzez
kontroler Serial-ATA, bo nie ma drugiego dodatkowego kontrolera ze
zwykłym ATA. Na podstawowym kontrolerze niestety nie da się czegoś
takiego zaimplementować, bo nie obsługuje tego chipset, więc IMO
również na A7V600 nie utworzysz macierzy na zwykłych dyskach IDE.

A7V333RUF zawiera natomiast kontroler Promise 20276 RAID z
interfejsem równoległym (takim jak podstawowy), więc na tej płycie
możesz bez problemu utworzyć macierz korzystając ze zwykłych dysków
IDE.

--
                        Pozdrawiam, Sniper