Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)

Autor: daro (d_a_r_o_at_op.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 12:38:05 MET

witam
od dluzszego czasu mecze sie z karta SkyStar 2 ( tuner satelitarny) i nie
moge zainstalowac :( po zainstalowaniu wywala mi taki komunikat "Nie
można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10)" co to moze byc ????

sprawdzalem inne sterowniki i tez nic
sprawdzalem na windows 98 i windows xp to samo :(

czy jest mozliwe ze karta gryzie sie z inna ???
przekladalem ja w inne porty PCI i tez nic ciagle to samo :(

ratujcie bo jestem u kresu wytrzymalosci:(