Re: Athlon XP 2400+

Autor: rooob (rooob_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 12:40:13 MET

zgadza sie bios mam w wersji 1006.
Ten procesor co widzi mi teraz bios a mianowicie AMD Athlon XP 2500+ jest
taktowany na 1833 Mhz a ten co rzeczywiście mam a żle rozpoznaje mi go bios
czyli AMD Athlon XP 2400+ jest taktowany zegarem 2000 Mhz. Niby niewielka
różnica ale dlaczego mam tracić pare MHz.
I jeszcze jedno ciekawe dlaczego nie mogę ręcznie ustawić mnożnika większego
niż 13 a do 2400+ w specyfiakcji powinno być 15

Na stronie ASUS-a jest nowy bios w wersji 1007 i chyba zrobie upgrade.

pozdrawiam Robert